Veel gestelde vragen


Het plaatsen van een bestelling

Heeft u alle producten op voorraad?
Over het algemeen heeft Vloerenvoordelig al het eigen merk laminaat op voorraad. Onze groothandels houden voorraden aan waardoor wij snel uit voorraad bij u kunnen leveren.

Wat is de levertijd?
De levertijd is afhankelijk van uw wensen. Wanneer heeft u de vloer nodig? Wij kunnen met enkele werkdagen al bij u bezorgen.

Krijg ik ook daadwerkelijk het merk en de kwaliteit geleverd die ik bestel?
Uiteraard! Laat u niets wijs maken, Vloerenvoordelig.nl levert uitsluitend eerste keus kwaliteit van alle topmerken. Topkwaliteit van topmerken laminaat tegen de allerscherpste prijs: het kan bij Vloerenvoordelig.nl!

Wordt de gratis ondervloer automatisch meegezonden?
Indien u een vloer besteld waarbij een gratis ondervloer (protection foam) wordt geleverd, wordt deze automatisch meegezonden met uw bestelling. Wanneer u de ondervloer niet kunt gebruiken (als u bijv. een houten ondergrond heeft) kunt u dit tijdens het bestellen aangeven.

Ik kan de gratis ondervloer niet gebruiken, wat nu?

Wanneer u een andere ondervloer nodig heeft kunt u een andere ondervloer in de winkelwagen plaatsen. Op de kassa pagina, onder in het invullen van uw adresgegevens kunt u aangeven dat u de gratis ondervloer niet kunt gebruiken. U krijgt dan direct een contante kassakorting van €0,50 per m2 (niet geldig icm andere acties).


Vragen met betrekking tot de bezorging

Wanneer wordt er bezorgd?
Onze transporteur komt minimaal 2 keer per week op doordeweekse dagen bij u in de regio. Dit betekent dat wij voor één van die transportdagen met u een afspraak maken. Wij nemen met u contact op zodra de goederen in ons magazijn zijn gearriveerd. 

Hoe laat wordt er bezorgd?
De transporteur belt u minimaal een half uur voor levering op. Zo hoeft u dus niet onnodig de gehele dag thuis te wachten. Wanneer u uw mobiele telefoonnummer geeft kunt u gaan werken, winkelen of de kinderen naar school brengen zonder dat u bang hoeft te zijn dat u het transport mist.

Tussen welke tijden kan er bezorgd worden?
Tussen 08.00uur en 17.00uur kunt u de transporteur verwachten. Helaas hebben ook zij geen invloed op weer en verkeer. Zo kan het voorkomen dat vanwege de drukte ook in de vroege avond bezorgd wordt. De chauffeurs maken in ieder geval de route van die dag af.

Tot hoever in huis wordt er bezorgd?
De bestelling wordt op een pallet bezorgd en door de chauffeur bij u het erf opgereden indien mogelijk. De chauffeur rijdt tot de eerste drempel die hij tegenkomt. De chauffeur bezorgd niet in huis en stapelt de pakken laminaat niet af. Vanwege risico van beschadiging van zowel de woning als de pakken laminaat rijdt de chauffeur de pallet niet naar binnen of een lift in.

Hoe is het laminaat verpakt?
Het laminaat is verpakt op een pallet eventueel tesamen met de ondervloer. Deze zijn samen geseald. Plinten worden apart per bundel verpakt en vervoerd. Zo wordt de kans op beschadiging tijdens het transport geminimaliseerd.

Hoe werkt de bezorging naar de Waddeneilanden?
Vloerenvoordelig.nl bezorgt op het vaste land in Nederland. Vanaf daar wordt de bestelling via een vaste koeriersdienst onder rembours op het eiland geleverd. De bezorgkosten op het eiland zijn voor rekening van de consument. Voor meer duidelijkheid kunt u contact met ons opnemen.

Schade aan een product wat is geleverd, wat moet ik doen?
Bij het verlaten van uw bestelde producten in ons magazijn worden de producten altijd gecontroleerd op mogelijke beschadigingen, zodra de transporteur bij u staat om het af te leveren word er ook nog gekeken naar eventuele beschadigingen. Het kan altijd voorkomen dat u ondanks deze handelingen toch schade aan een product constateert. Soms is de schade namelijk niet zichtbaar vanaf de buitenkant. U dient binnen 48 uur deze schade d.m.v. foto's te melden zodat wij direct contact kunnen opnemen met diverse betrokken partijen en indien nodig een nieuw product kunnen naleveren. Bent u later dan 48 uur dan is het zeer lastig om te achterhalen waar dit fout is gegaan en zullen wij kijken naar de best mogelijke oplossing.

Laminaat Retourneren?

Mocht u graag uw bestelde producten willen retourneren om diverse redenen, dan adviseren wij u om uiterlijk binnen 14 dagen contact met ons op te nemen. Onze klantenservice zal direct antwoord kunnen geven of het retourneren nog mogelijk is of niet. Indien dit mogelijk is dan moet het laminaat binnen één maand na levering bij ons in Cuijk teruggebracht zijn. Er worden ten alle tijden 10% aan creditkosten in rekening gebracht. Plinten en overige accessoires is niet mogelijk om te retourneren.


Zelf laminaat leggen

Mocht u zelf laminaat gaan leggen. Lees dan de volgende pagina even rustig door: zelf laminaat leggen.


Ik heb een legafspraak gemaakt maar wil de afspraak wijzigen, wat moet ik doen?

Indien u een legafspraak heeft gemaakt dat onze stoffeerders bij u langskomen maar onverwachts moet deze legafspraak gewijzigd worden, dan hanteren wij de volgende regels:
- de afspraak dient per telefoon of mail uiterlijk 2 werkdagen voor de legdatum gewijzigd te worden met één van onze collega's. (is niet in het weekend mogelijk)
- indien de afspraak binnen 2 werkdagen wordt geannuleerd dan gaan wij kijken wat er nog mogelijk is, is het niet mogelijk om ingeplande stoffeerders op een andere klus te zetten dan zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen (afhankelijk van klus)
- indien wij bij u voor de deur staan en het is niet mogelijk om te leggen dan brengen wij de gemaakte kosten (reistijd en reisuren + wachttijd) in rekening op nacalculatie.
Banken
Vloerenvoordelig.nl is een onderdeel van